...خاطرات خیس...

از حمیدرضای عزیزم می نویسم...به تو نزدیکمو دوری...مثه بارون پشت شیشه...

...خاطرات خیس...

از حمیدرضای عزیزم می نویسم...به تو نزدیکمو دوری...مثه بارون پشت شیشه...

بمیرم برای دل شکسته ات .........

بنام خدا


کاش یکی این دردی که توی سینم نشسته رو می فهمید ...........



کاش این دردی که به روح و جونم نشسته تموم میشد .......... راحت میشدم ................


میشه دعا کنید راحت شم ؟؟؟


خدایا میشه کاری کنی راحت شم ؟؟؟


من خسته شدم ازین دنیا و آدماش که دل به چیزای الکی بستن ....... که همو بخاطر داشته های الکیشون میخوان نه برای خودشون ............


خدایا من فقط تو رو می خوام ............................


بمیرم برا غربتت ........... بمیرم برا تنهاییات ......که ما آدما انقدر از تنهایی مینالیم و تو .............. خوبه به رخ نمیکشی و ما آدما ........................ کاشکی غمات بره به جونم .............. غمایی که تمومی نداره ..........


خدای خوبم منم مثه تو دلم شکسته ........... تیکه تیکه شده ..................


بیا و همدردم باش ........................... من که نمی تونم همدردت باشم .... مگه غم تو سینه ی تو رو من می فهمم ؟؟؟ بذار حداقل اداشو در بیارم ..........................


به حق مهربونیت ....................................به حق دل صبورت که از دست ما آدما چه ها که نمیکشه ..........................


بهم درک بده ... بصیرت بده .... عمرم فنا نشه ..... نذارم پای چیزای الکی ............ دل نبندم به حرفای مفت ................ خدایا نشکن دل کساییکه دلمو شکستن .................خدایا بشکن دلمو قبل ازینکه دل کسی رو بشکنم ............. آخه دردش سنگینه ............... بخدا ..... به بزرگیت که سنگینه ................. دل شکستم برای تو ........... اصلا انقدر بزار بشکنه که من رهات نکنم ......... بخدا من نمی خوام برای کسی عزیز باشم ..............جز برای تو ............................


این آدما زنده کشه مرده پرستن ............


خدا جونم کمکم کن ................... ای زیبا ........ ای مهربانم ..............ای بزرگترین دلشکسته ی عالم ...................... ای صبور واقعی ............... بمیرم برا دلت ........


بمیرم ............

بمیرم ........................

بمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم .............................................